zaznaczanie czerownym markerem docelowej grupy społeczeństwa

Można zauważyć, że elektronika, nowoczesne technologie oraz informatyzacja bardzo się rozwijają. Internet odgrywa coraz większą rolę w życiu każdego człowieka. Dawniej osoby starsze nie potrafiły posługiwać się telefonami komórkowymi czy laptopami – dziś wiele starszych osób potrafi posługiwać się nowoczesnymi urządzeniami i korzystać z Internetu. Obecnie bez Internetu życie byłoby znacznie utrudnione. To w Internecie robimy zakupy, zamawiamy wizyty u lekarza czy przeglądamy najnowsze informacje ze świata. Reklama w Internecie – na pewno widział ją niejeden z nas. Ale czy wiesz jakie działania mają na celu przesłać reklamę do potencjalnego klienta?

Reklama w Internecie – najpowszechniejsza forma reklamy

Reklam w Internecie jest bardzo dużo. Wchodząc na różne strony wielokrotnie wyświetlają nam się reklamy dotyczące różnych dziedzin. Są to reklamy sklepów oferujących ubrania, sprzęt AGD czy żywność, strony hoteli albo reklamy z najnowszymi samochodami. Znane są działania w Internecie, których celem jest dotarcie konkretnej reklamy do konkretnego klienta. Jakie to działania? Poznaj je!

Audience targeting – czym jest?

Jednym ze sposobów przesyłania reklamy jest Audience Targeting. Na czym tak naprawdę polega? Jest to przesyłanie reklamy do osób o określonych cechach demograficznych lub zachowaniu behawioralnym. Reklama ta jest wyświetlana w formie tradycyjnej – banery. Polega na wyświetleniu kampanii reklamowej w ramach sieci reklamowej lub na wybranych serwisach.

zaznaczanie czerownym markerem docelowej grupy społeczeństwa

Retargeting – czym się wyróżnia?

Retargeting jest kolejnym ze sposobów trafiania z reklamą do potencjalnych klientów. Polega na przesyłaniu reklamy osobie, która wcześniej była już zainteresowana tymi usługami. Przykładowo – wchodzimy na konkretną stronę z odzieżą damską, po wyjściu z tej strony i odwiedzeniu portalu społecznościowego na naszym portalu pojawia się reklama tej strony, którą wcześniej już odwiedziliśmy. Na pewno wiele osób się z tym spotkało, bo to właśnie na portalach społecznościowych można najczęściej zauważyć to zjawisko. Retargeting polega na przesyłaniu reklamy osobie, która już była tymi usługami zainteresowana wcześniej.

korzystanie przez osobę z telefonku komórkowego oraz laptopa

To tylko dwie formy przesyłania reklamy w Internecie konkretnym osobom o określonych cechach. Ta forma reklamy jest jedną z najbardziej powszechnych form reklamy i nie można ukryć, że jedną z najbardziej skutecznych. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców korzysta właśnie z takich form reklamy.

By admin